typiskt

.
Sitter och väntar på OS-invigningen. Varför blir man så trött när man inte får sova? En vanlig vardag då jag ska sova tidigt, då är jag ju nästan alltid pigg. Måste kämpa på i typ... 5 (?) timmar till.
.
Jag ska upp 08 imorgon också, ska ringa och väcka Elinor då. Det är superviktigt att hon inte försover sig. Jag kommer försova mig och svika henne i detta, känner det på mig.
.
Jag var på Snabba cash på bio idag. Jag gillade den tjockt mycket. Eftersom jag läst boken och älskade den så är jag förvånad över att jag inte hatade filmen. Jag är nämligen den typiska "boken var bättre"-personen.

Kommentarer
Postat av: Elinor

du svek mig inte :) och om du hade gjort det hade det varit Ok ändå :) Tackar så mkt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback