Mellan lat och produktiv

.
Livet är ett pussel. Känns som att jag just nu bygger på himlen, ni vet när man vet att bitarna passar ihop men eftersom dom är blåa allihopa så hinner man bli helt galen innan man får ihop dom.
.
Den här veckan har bestått av ett skönt avbrott i vardagen då morbror Anders kom hit och hälsade på. Långpromenad och restaurang, fika och mer fika... mycket bra. Roligt att visa runt i labbet också.
.
Nu är det dags att ta tag i pluggandet igen. En hel del har börjat lösa sig med min C-uppsats, men jag har ändå svårt att hitta "lunken" och ställa in hastigheten i mitt arbete. Det går lite ryckigt framåt.
.
Ser fram emot tisdag, då kommer en religionsvetare hit och pratar feminism. Spännande.
.
Informativt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback